Ön meg Mi, meg hogy, meg miért ( meg Te, meg én, meg Mi, aztán meg ... ) !?.
A rendszer bármilyen vállalkozás ( cég, magánszemély )
számára ajánlott, legyen az termelő, gyártó, kereskedő,
vendéglátó, szolgáltató vagy akár mindegyik is ill.
egyik sem .
Az egyes típusok kimondottan magánszemélyek számára
( HOME ) is készültek, de az egyes részek ill. részrendszerek
nem csak az üzleti tevékenység folytatásában lehetnek a
segítségünkre.
A rendszer többfajta összeállításban ( TKR-Termék,
TKR-Számla,
TKR-Számla és Nyugta,
TKR-Készlet,
TKR-Raktár,
TKR-Termelő,
TKR-Kereskedő,
TKR-Vendéglátó, TKR-Cégirányítás ) és többfajta kiépítésben
( Start, Basic, Standard, Home, Professional, Enterprise )
is elérhető, ezáltal biztosítva az egyes vállalkozások
egyediségéből adódó választási lehetőséget akár
a bevezetés , de akár a felhasználás tekintetében is.
Az egyes rendszertípusok magja és az elérhető adatbázis
azonos , ezáltal biztosítható az átjárhatóság az
egyes rendszerváltozatok között. A szoftverek működnek
Windows XP/7/8/8.1/10 operációs rendszerek felett és
WINDOWS vagy LINUX hálózati operációs rendszerek
esetén is. A rendszerek a könyveléshez szükséges információkat
nem csak papír, hanem elektronikus formában is biztosítják.
Az elektronikus számlázás számlakibocsátónál történő bevezetése nincs
hatósági engedélyhez kötve, az adózó maga választja meg ( akár számlánként )
az alkalmazott számlázási módot. Az adózó köteles megfelelni a számla és a nyugta adóigazgatási azonosításáról,
valamint az elektronikus formában megőrzött számlák adóhatósági ellenőrzéséről szóló 23/2014. (VI.30. ) NGM rendeletnek is.
Számlázó programot és/vagy online számlázó rendszert használó adózó köteles bejelenteni az adó- és vámhatósághoz az erre
a célra rendszeresített nyomtatványon a számlázó program használatba vételét és a használatból való kivonását is.
El sem tudja képzelni, hogy hány ember szeretné megvenni
az Ön termékeit és hogy mindez csupán csak azért nem
valósul meg, mert Ön
vagy a Pénztárgéppel,
vagy a Számlázó programmal,
vagy a Készletnyilvántartó szoftverrel,
vagy a PC -vel,
vagy a Windows -al,
vagy a ...
foglalkozik!
Biztos vagyok
benne, hogy az imént feltett kérdésre az Ön válasza igen, és
biztosíthatom, hogy az itt leírtak alapján ez megvalósítható lesz az
Ön számára is, könnyebben, mint gondolná.
Vajon mindez
hogyan valósítható meg?
A válasz egyszerű.
Még mielőtt elkezdenék használni a rendszert, próbálja ki mindenki és tudjon meg róla minél többet. Ismerje meg
mindenki a rendszert és annak elemeit. Ezután garantálom, hogy
a rendszer is mindig működni fog.
Persze ez csak elméletben
ilyen egyszerű.
Tudom, hogy Ön is próbálta már az
elérhető szoftverek, módszerek legtöbbjét és vannak amelyek hoztak is
eredményeket, de feltételezem, hogy nem lenne itt és nem olvasná ezt
az üzenetet, ha még mindig működne és várhatóan működni is fog a rendszere!
Én is
rengeteg szoftvert készítettem és használtam, hogy a segítségére legyek a vállalkozásoknak, de
ezeddig az igazi siker elmaradt.
De valamit rosszul
csinálhattam, mert csak nem akart összejönni.
Rengeteg pénzem, időm és energiám elment, ami szomorúvá és kicsit elkeseredetté is tett.
Rá kellett ébrednem, hogy nem vehetem fel
a versenyt a hatalmas szoftvergyártókkal, szoftverkereskedőkkel,
szoftverházakkal, holott az én termékeim sokkal jobbak, megbízhatóbbak és költséghatékonyabbak is voltak
a rajtuk keresztül megvásárolhatóaknál.
Ez a tény nagyon zavart, hisz
rengetegen vannak rajtam kívül is, akiknek a termékei
kiválóak, de mégsem tudják olyan mennyiségben eladni az aktuális piaci ár környékén, hogy az a termék fenntartásához és megőrzéséhez elegendő bevételt és nyereséget hozna.
Nem tudtam megnyugodni,
megoldásokat kerestem erre a problémára. Már majdnem félretettem újból az éppen aktuális TKR választékot...
De aztán rájöttem a
MEGOLDÁSRA...
( És innen már minden világos
volt. )
Meglepődtem, hogy mindez csak egy
karnyújtásnyira volt. És hogy mennyire egyszerű az egész.
Ha nem is ugyanazt, de valami hasonlót kell
csinálni, amit a nagy szoftvergyártók és szoftver kereskedők.
Legyen
megtalálható egy helyen a teljes rendszer, így nem kell külön
a tulajdonossal ( cégtulajdonos, tag, társtulajdonos, üzletrész tulajdonos, részvényes, stb. ), a vezetővel ( boltvezető, üzletág vezető, üzletvezető, cégvezető, ügyvezető, vezérigazgató, stb. ) és a szoftvert ( rendszert )
közvetlenebbül használóval ( üzemeltető, pénztáros, adminisztrátor, termékmenedzser, rendszergazda, könyvelő, revizor, főkönyvelő, stb. ) külön kapcsolatot tartani, hisz a rendszer ( szoftver ) megvétele előtt már
minden felhasználó ( tulajdonos, vezető, alkalmazott ) minden lényeges információnak
a birtokába jutott és az esetleg szükséges rendszerkövetés ( új információk,
új rendszerelemek, fejlesztési irányok, stb. ) is mindig mindenki számára
elérhetőekké váltak.
De az igazi megoldás nem
ez!
Hanem az összefogás...
Fogjon
össze a tulajdonos, a vezető és az alkalmazott, hogy a "Cég" működjön
és működhessen továbbra is. Gyűjtsék össze az elvárásaikat
egy "ügyviteli" rendszerrel kapcsolatosan, majd vessék azt össze a
TKR által kínált szolgáltatás választékkal. Közösen válasszák ki a
szükséges TKR-Szoftver csomagot és azt próbálják ki, kezdjék el
megismerni. Mindez legyen elérhető mindenki számára is
egy helyen, hogy Mindig és MindenkiMindenhez hozzájuthasson!
Területül válasszuk az Internetet, hogy az ország minden pontját
összekapcsolhassuk!
...de miért az Internet?
Meg fog lepődni,
hogy ez micsoda lehetőségek tárhelye! Egy hatalmas
rendszer, hisz az egész ország területéről mindenki számára elérhetőek az
információk. Ez az a terület ahol mindig meg tudjuk osztani egymással az aktuális tényeket,
véleményeket, javaslatokat és összegyűjthetjük a rendszerrel kapcsolatos információkat
( dokumentációk, szoftverek, TKR szoftvercsomagok, TKR rendszerelemek, TKR fejlesztési
irányok, stb. ) és a TKR aktuális kínálatát is.
Külföldön a hasonló összefogások
hónapok alatt lejátszódtak és az eredménye mindig egy jól működő rendszer
és a forgalmak jelentős növekedése volt ( a vevővel, a céggel, a potenciális vevővel
foglalkozik mindenki, mert az "ügyvitel egy rendszerre van bízva" ).
Ha ott működik, itt miért ne menne? A fenti tények is
bizonyítékok minderre.
Az összefogást már sikerült elindítani.
(A technikai háttér már
adott.)
Kifejlesztettem egy Magyarországon
egyedülálló ügyviteli rendszert, amely képes összekapcsolni a
régebbi és újabb ( mindegyiknek van előnye és hátránya is ) szoftver technológia
és a régebbi és újabb ( mindegyiknek van előnye és hátránya is ) ügyviteli módszerek
felhasználásával készült rendszereket, így egy hatalmas informális támogatás
jelenik meg a központi oldalon ( banjozsef.hu ; VISZK.hu ; tkrblog [ www.banjozsef.hu/bjblog ] ).
Az egyes rendszerek önállóan is
képesek üzemelni technikától, technológiától és a használt szoftvercsomagtól ill.
módszertől függetlenül. Így akár Ön is elkezdhet használni egy TKR-Szoftver -t úgy, hogy a saját
rendszere a teljes, ezáltal a legnagyobb TKR változatban ( szoftver + módszer )
is szerepel.
Ez egy
többszörösen támogatott rendszer, mely biztos
eszköze a sikernek.
Nincs más hátra, mint a saját TKR változat
feltöltése termékekkel és már indulhat is azonnal az országos
információ megosztó és felhasználó gépezet, amelyből Ön sem hiányozhat!
Ismerje meg Magyarország egyik legjelentősebb információ
megosztó vállalkozását !
Pár perc alatt
elindíthatja saját rendszerét ( de ha gond van a működési környezettel,
akkor is 1 napon belül ) , amely a TKR része, így
Önnek csak az üzlet menedzselésével ( termék, partner adatok feltöltése és az
eladások koordinálása, kiszolgálása ) kell foglalkoznia, a többit
rám bízhatja!
Én vállalom a szoftver fenntartását, Ön elé
teszem az információkat!
amely az ország
egyik legnagyobb információ megosztó vállalkozása!
amely valóban Önért
van!
amely nem használja ki
Önt!
amely egy páratlan
vállalkozás a TKR fejlesztő és a TKR felhasználók részéről!
amely egy egyedülálló
közösség!
melyből Ön sem
hiányozhat!
Amikor a rendszert kitaláltam a
célom maximálisan a felhasználók érdekeinek szem előtt tartása
volt.
Egy valóban jól működő rendszert akartam és akarok felállítani,
amely tényleg segíti felhasználóit és támogatást nyújt számukra.
A
szolgáltatásomat most teljesen ingyenesen kínálom, viszont a
kapacitásaim, az éppen szabadon felhasználható időpontjaim és
a rendelkezésemre álló idő véges, ezért kérem ne habozzon!
Már
csak 13, 11, 9
nap van...
2019. október. 11-ig történő megrendelés esetén 10 % - 50 % kedvezményt adok a TKR-Licenc árakból !
És ez nem "marketing
szöveg"!
Amennyiben a fenti szám már 0, kérem,
zárja be a böngészőjét, mert fölösleges tovább
olvasnia.
Ez esetben ne küldjön levelet, nem tehetek
kivételt. Az éppen aktuális 1 hét ( az ajánlat érvényessége ) eltelt.
Lehet, hogy pár hét múlva újra lehet szó egy újabb TKR-Szoftver
élesítéséről. Lehet, hogy nem mostanában , de az is lehet hogy soha többé.
A TKR-Raktár Basic
szoftvercsomag használatbavételi ( Licenc ) díja október közepéig
a 1 371 776
Ft egyszeri díj helyett,
MOST CSAK
egyszeri 960 243 Ft
( Megjegyzés: Ön
a teljes árat elszámolhatja költségként! )
Ön meg tudná oldani egy szoftver
fenntartását ennyiből?
Célom nem a
luxusprofit, hanem az, hogy egy jó rendszert, egy folyamatosan
fejlesztett ügyviteli gépezetet kapjanak a felhasználók.
Még a 100%-os pénz-visszafizetési
GARANCIA - nál is nagyobb garanciát vállaltam!
Annyira
biztos vagyok a dolgomban, hogy a rendszerem csak az Ön
javát szolgálhatja, hogy a szoftvert teljesen ingyenesen kipróbálhatja
és akkor dönt az élesítési procedúra megkezdéséről, amikor
már teljesen biztos abban, hogy ez kell Önnek. Ez még a
teljes pénz-visszafizetési garanciát is meghaladó garancia, mert
az Ön pénze még egy pillanatig sem kerül hozzám mindaddig,
amíg erről Ön nem dönt. Mihelyt a TKR-Licenc megrendelést
megküldi felém és az élesítési procedúra megkezdéséről
szóló 50 % -os részletet kifizeti, vállalom, hogy az
Interneten keresztül is elérhető adatbázis élesítőcsomag
végrehajtásához szükséges jelszót azonnal megadom Önnek.
Ettől kezdve az adott rendszer teljes értékű változat
( vagyis minden funkció, az esetleg már zavaró DEMO adatok
nélkül is használható ). Amennyiben ezzel az élesítő csomaggal
kapcsolatosan bármi gond merülne fel, azt egészen biztosan
azonnal orvosolni tudom, de az Ön döntése alapján bármikor
elállhatunk még ekkor is a teljes élesítési procedúra
végrehajtásától, mint ahogyan a következő élesítési fázis
megkezdése mindig az előző fázis minden szempontból való
megnyugtató lezárása után kezdődik csak meg.
Ha egy TKR-Licenc -et ( egyszeri TKR élesítési szolgáltatást )
rendel tőlem és valami probléma merül fel az élesítési procedúra
végrehajtása közben, akkor a még fizetendő összeget sem kell
kifizetnie. A szoftver is Önnél maradhat és azt
minden további nélkül használhatja, természetesen azért a
még ill. egyébként is létező korlátok figyelembevételével
( TKR-Licenc - TKR-Licenc(e) )!
Miért ne
próbálná ki a TKR szolgáltatásait
teljesen KOCKÁZATMENTESEN?
Itt nincsenek apró betűk, ne is keresse!
Elég
korrekt?
Tényleg semmit nem veszíthet! De mennyit
nyerhet!
Egy olyan információs forrás felhasználója lehet, melynek a lehetőségei
korlátlanok!
Jövőbeli
fejlesztéseim:
Egységes ( egy ) futtató rendszer minden szoftvercsomag esetén
Teljes élesítési procedúra az Interneten keresztül ( is )
Elektronikus számlázás a már a szoftverekbe épített funkciók
segítségével ( technikailag lényegileg megoldott, az engedélyeztetést a NAV -al
a TKR felhasználónak kell elvégezni ill. elvégeztetni, természetesen a TKR forgalmazójának a támogatása mellett )
Ügyfélkezelő szoftver, a már létező elemek továbbfejlesztésével ill. kiegészítésével, amennyiben a TKR -be épített funkciók nem elegendőek
Egyéni kedvezmények adása ( az eddigieken felül ) kiemelt ügyfeleknek.
Termék képek elérése és megjelenítése bárhol a rendszerben ( ez lehet, akár egy
animáció is ) a jelenleg ingyenesen elérhető kiegészítő szoftvercsomag elemeinek a felhasználásával
További igényelhető
szolgáltatásaim, melyek megkönnyítik az Ön munkáját!
Szoftver követés - támogatás
Internetes ( Honlap ) termék támogatás
( ingyenes )
Internetes ( blog, telefon ) termék támogatás
( átalány díjas )
Support ( eseti díjas, átalány díjas )
upgrade ( ingyenes ) - update ( eseti díjas )
Adatbázis ellenőrzés
eseti díjas
Készletnyilvántartás
ellenőrzés
eseti díjas
Nos
kedves Olvasó kérem, gondolja végig, hogy Önnek milyen hátrányai
lehetnek a VISZK.hu és a banjozsef.hu által!
Talán nem tud felkészülni a jelentős
idő és energia felszabadulásra és ezáltal a jelentős költségmegtakarításra és az árbevétel-növekedésre?
Nincs napi 5 perce a TKR-Szoftver -e
felügyeletére?
Nincs kedve a felszabadult idejének és energiájának a megrendelések megtöbbszörözése
érdekében való felhasználására?
Nem érdeke a
profitnövelés?
Én mindazokat a lehetőségeket
biztosítom Ön és vállalkozása számára, melyekkel hatalmas
sikereket érhet el az értékesítés területén és
mindezt
a szokásos garanciát
jelentősen meghaladó GARANCIÁVAL!
Kapott már ilyen
lehetőséget?
Most megkapta, éljen
vele!
Igen, élek a lehetőséggel!
Végre jelentősen növelhetem bevételeimet egy internetes
információmegosztó és felhasználó közösség segítségével.
Megértettem, hogy ezen a helyen semmit nem veszíthetek
és még a 100%-os pénz-visszafizetési garanciánál is nagyobb garanciát
kapok!
Az idő pénz, nem várok tovább és
kihasználom ezt a lehetőséget, hogy mielőbb
profitálhassak!
A TKR szoftverek beüzemeléséhez ( 1 nap ) ingyenes e-mailes szaktanácsadást, az aktuális törvényeknek való megfelelés garanciáját ( 1 hétig ingyenes e-mailes konzultáció )
és a TKR-Start ill. a TKR-Licenc - TKR-Licenc(e) - ben szereplő feltételek betartása esetén - a már lezárt élesítési fázisok, a már eltelt szoftverhasználati idő és a már eddig is használt TKR Fő funkciók figyelembevételével - 30 napos Licenc díj visszafizetési garanciát biztosítok !
Az adatok kezelése mindenben megfelel a 2001. dec. 24-én megjelent 2001. évi CVIII. törvénynek,
ill. a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló
1992. évi LXIII. törvényben és a Kutatás és közvetlen üzletszerzés célját szolgáló
név- és lakcímadatok kezeléséről szóló 1995. évi CXIX. törvényben foglalt valamennyi
kötelezettségnek. Az adatvédelmi elvek kialakításakor különös tekintettel vettük
figyelembe az 1998. évi VI. törvényt az egyének védelméről a személyes adatok
gépi feldolgozása során, továbbá az "ONLINE PRIVACY ALLIANCE" ajánlásait.
Bán József ill. a Bjsoft az általa őrzött adatokat a tőle elvárható
gondossággal és módszerrel védi attól, hogy azok részben vagy egészben
illetéktelen kezekbe kerüljenek. Gondoskodik az adatok biztonságáról
és megakadályozza azok jogosulatlan felhasználását.
Ha szeretne további információkat kapni tőlünk, kérem, kattintson a "További információ"
hivatkozásra és kérnénk azért kicsit részletezni is az Önt érdeklő témakört. További információ